let your memories grow stronger and stronger

2009-08-23 @ 18:57:34


imorgon börjar skolan, jag är äckligt nervös nu. får knappt fram något, allt bara står still.. jag är nog rädd också, fakstikt. men det ska säkert gå bra. det kommer blir kul. upp och hoppa tidigt imorgon, blääää. men jag har iallafall haft en jätte bra sommar, och den gick snabbt..som det alltid gör. men jag har hunnit med en del, japp. känns som det va ett år sen vi slutade skolan fakstikt, och var på de dövas. ajja, nu ska jag fixa lite saker, skriver nog imorgon igen. puss


alla fina ord gör mig jätte glad.
postat av: elin

det kommer gå toppen... SNOPPEEEEEN ! :D woohoooo :D

2009-08-23 @ 20:06:27
URL: http://marnfeldt.blogg.se/

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0