luften smakar som en jordgubbspaj

2009-08-22 @ 02:42:55

hann med bussen, nästan precis. träffade ebba, ebba och dessie, åt på mc donalds. pratade med helium, som vi sagt att vi skulle göra hela veckan, och nu äntligen haha! gick nästan direkt efter det till stora och såg familjen. tre ord - blött varmt och grymt. gah, jag tog på familjen-killen! hehehe..jag och ebba hade ett stort "problem" lite senare. om vi skulle köpa mini donuts, bäversvans eller såna typ våfflor, men nej. vi köpte ingenting. istället köpte jag en twister påväg till centralen och jag koncentrerade mig så mycket på att  ta av det pappret som är på så jag tänkte inte på var jag gick, och gick rätt in i en skylt så att jag fick ett litet jack mellan ögonen., klantigt. ajja, imorgon är det lördag..sen kommer söndag..och efter det måndag och det betyder skola! gaaaaaah. MEN nu måste jag sova! natti


alla fina ord gör mig jätte glad.
postat av: f

meheheehe

2009-08-22 @ 02:44:40

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0