the people i've met are the wonders of my world

2009-08-12 @ 20:18:36

bild på min tjocka kise för en liten stund sen..
har inte gjort något vettigt idag alls. lekt lite med mammas objektiv, legat på golvet och sjungit jätte högt, stört mig på en bärfis och handlat. och jag har inget roligt att skriva egentligen.. har inte varit på så bra humör idag, och är det inte nu heller. men imorgon så är det fear factor som gäller. är fakstikt taggad, och det hoppas jag att alla andra tjejer är också! nu ska jag kila, puss.

jag har världens finaste vänner.

alla fina ord gör mig jätte glad.
postat av: Anonym

du har en riktigt fin blogg alice:)

2009-08-12 @ 22:12:20
postat av: Anonym

oj glömde säga att det var från Rebecca Renéee :P

2009-08-12 @ 22:13:09

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0