bara fina, bara allmänt skitbra eller bara så himla sanna meningar från fina låtar

2009-12-13 @ 17:13:17
jag blir hellre ensam, än lycklig med någon annan. -brännö serenad, håkan hellström. and, i know you have a heavy heart, i can feel it when we kiss. -lua, bright eyes. there was a time when i was lost in myself, you took my hand became my guide. -quiet heart, kent. svart är ingen färg det är så man känner sig, tom är ingenting och det var tomt i mig. - hollywood hills, markus krunegård. and i know i won't admit it, and i don't want to say it. but i still look for you in the park on my way home each day. -november, laleh. det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart, och när jag känner så då tänker jag på dig. -hjärter dams sista sång, lars winnerbäck. so tell me when you hear my heart stop, you’re the only who knows. -possibility, lykke li. if love is just a game, how come i've never won? -2 atoms in a molecule, noah and the whalesomedays aren't yours at all, they come and go as if they're someone else's days. -somedays, regina spektor. throw me a dream please, its been a dreamless sleep, for such a long time, such a long time. -i sing i swim, seabear. det krävs ingenting för att känna sig fri. -halleluja, ingenting. fast jag inte sett dig på så länge tänker jag på dig ibland. det var nånting som fastnat på mig, nåt som aldrig helt försvann. -fanfanfan, thåström if you say run, i'll run with you, if you say hide, we'll hide. -let's dance, m ward. (david bowie cover). vad jag bryr mig om är att du kallar på mig även om jag inte kommer tillbaks till dig. -kärlek är ett brev skickat tusen gånger, håkan hellström. (borde egentligen skriva hela låten, för den är så klockren.) ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på. -minnen av aprilhimlen, håkan hellström. om jag hade lite kärlek så var den till dig. -vals för satan, kent

alla fina ord gör mig jätte glad.
postat av: Rosettpojken

jag älskar det första

2009-12-13 @ 21:36:21
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/
postat av: Rosettpojken

jag älskar det första

2009-12-13 @ 21:36:26
URL: http://alwaystwentyfive.blogg.se/
postat av: ellen

i det där stycket finns några av världens finaste och bästa låtar.

2009-12-13 @ 22:06:00
URL: http://boomboombang.blogg.se/

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0