kärlek är ett brev skickat tusen gånger

2009-07-20 @ 00:41:15
" vad jag bryr mig om nu, är att se din blick så sårad.
när alla löften klingar falskt, nästa gång du lovar någon allt.
vad jag bryr mig om nu är dina armar om mig,
även om jag vet att jag måste glömma dig.
vad jag bryr mig om är, att se dig gråta.
för jag har gråtit, och du ringde aldrig.
vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig.
vad jag bryr mig om är att se som i slowmotion
- när du går sönder inuti, så som jag gjorde det.
vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig.
vad jag bryr mig om är att höra dig andas,
veta att du är nära. förlåt nu slutar jag.
"

alla fina ord gör mig jätte glad.

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0