det var nog så det var

2009-11-04 @ 22:37:31
det var aldrig så att jag inte tänkte på något, det var aldrig så att jag var tom på ord. du kanske märkte, det jag egentligen ville säga, det sa jag inte. och det jag sa kom ut på fel sätt, på fel ställe, det jag sa var fel, det blev fel. fel meningar, upp och ner. det kom ut i skrik och viskningar. eller så kom det inte ut överhuvudtaget. bara för mig själv, i mina tankar. allt jag egentligen velat säga till dig. sa jag bara till mig själv. rädd för att säga. rädd för att det skulle bli fel, så som det alltid blev. det var nog så det var.

alla fina ord gör mig jätte glad.
postat av: Candy

känner igen mig i det där. jag är ingen mästare på ord öga mot öga, tyvärr.

2009-11-05 @ 18:11:49
URL: http://eyecandy.devote.se
postat av: ellen

himla fint skrivet.

och jag känner igen mig genom hela texten.

ord för och och mening för mening.

det är nog så där det är.

tack.

för nu har jag insett vad felet är.



(fin blogg har, verkligen)

2009-11-07 @ 14:32:09
URL: http://boomboombang.blogg,se

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0