ge mig något som jag inte kan förstöra

2009-10-02 @ 16:16:44

hej

  • just nu sitter jag och nördar mig
  • det är fredag (=helg)
  • det har blivit kallt där ute. så kallt så att iallafall jag behöver vantar
  • jag ska sluta äta skit, onyttiga saker alltså
  • jag har fått en spargris
  • jag ska se regina spektor om tre månader
  • nu kom ebbis hit
  • jag är 16 år, fem månader och 19 dagar gammal
  • igår så råkade jag spotta ut oboy på min dataskärm
  • jag har fortfarande en cp-tå
  • vi vann vår match förra helgen
  • knäckebröd är jätte gott
  • jag ska snart sätta mig på en cykel och drutta till träningen
  • min rosa mobil är saknad
  • ebba har en extremt liten och ful fläta i som sticker fram vid pannan
  • det är snart lov
  • jag har prov nästa vecka
  • jag saknar nördarna på borgar
  • kärlek är ett brev skickat tusen gånger
  • nu slutar jag att skriva

alla fina ord gör mig jätte glad.
postat av: mälie

jag saknar dig, min äääälie

2009-10-03 @ 10:15:43

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0