didn't i know, and couldn't i see and why did i have to make those same mistakes my sweet marie

2009-09-11 @ 15:48:39


det är fredag, men det känns som måndag. har inte berättat så mycket om barcelona, så det gör jag nu. jag har haft det jätte bra, det har varit mycket mycket varmare där än vad det är hemma. finns en massa affärer med massa fina kläder. har handlat lite, hade inte klagat på mer. det finns inte så mycket att berätta egentligen, kommer säkert på något senare, men just nu är jag rätt tom. bilden är från barcelona också, på ett ställe där dom hade enormt mycket frukt.

idag fyller förresten en hel drös med människor år, så grattis och puss på maria alexandra, sebastian och victor!


alla fina ord gör mig jätte glad.
postat av: M I M I

dom gröna frukterna såg roliga ut =) haha

2009-09-11 @ 16:51:19
URL: http://mmmimi.blogg.se/

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0