-----

2010-04-08 @ 23:04:15
jag läste igenom vissa av mina utkast. alltså inlägg som jag inte publicerat.

11 oktober 2009.
jag kan inte koncentrera mig. jag har matteprov imorgon, jag är sämst på matte. och jag kan inte plugga, snälla hjälp mig.
3 november 2009.
oh, nu börjar det igen. nu börjar jag hata dig, för ingenting. nu vill jag slå på dig, och skrika dig i ansiktet. och visa hur arg jag är.
25 november 2009.
kan vi inte bara springa iväg? och vara galna? kan vi inte bara sy en massa fluffiga rosa kuddar och tömma några swimmingpooler i världen på vatten, lägga i våra kuddar istället, och bada. bada i rosa kuddar. våra rosa kuddar. bygga världens största stereo och sätta på den musiken vi tycker om, och dansa nakna, typ. klistra på massa ballonger fyllda med helium på min kropp och hoppa med mig från mount everest och se om vi lyckas att åka upp istället för ner. om det funkar så hälsar vi på änglarna och om det inte funkar så testar vi någonting annat.
11 december 2009.
ibland tänker jag på dig.
13 december 2009.
jag önskar, ja jag önskar bara hela tiden. fan vad värdelöst att önska när ingenting händer.
24 mars 2010
klart att man säger att sin pojkvän är världens bästa pojkvän liksom. men min pojkvän är faktiskt världens bästa på riktigt. ja, alltså på riktigt. verkligen.

alla fina ord gör mig jätte glad.
postat av: ellen

åh.

mycket fint egentligen. små enkla ord som betyder så mycket.

2010-04-09 @ 20:28:44
URL: http://http:/boomboombang.blogg.se
postat av: Rebecca Renée

sikka vackra ord! hur kommer du på allting?

2010-04-10 @ 13:03:48
postat av: elin marnfeldt

Så himla fint skrivet. Molnen och allt. Love you

2010-04-10 @ 15:59:45
URL: http://marnfeldt.blogg.se/

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0