//

2010-02-02 @ 23:23:09
även om det var längesen nu.
egentligen för längesen för att minnas.
alldeles för längesen för att tänka på.
för längesen för att komma ihåg.

så påminns jag av det.
så sitter det i mig.
jag kommer nog inte ihåg allt.
men det sitter i mig hela tiden.
det är med mig.
de där spåren.
det finns där liksom.

det har suttit i mig hela tiden.

och egentligen är det nog så, att det är ingenting som är i mig.
för du gjorde så allt försvann.
du gjorde så att jag blev ingenting.
är det ingenting som är i mig då?
finns det ingenting i mig?
men ändå så mycket?
lite och mycket, på samma gång?
du gjorde så att allt försvann.
sjönk.
försvann.
sjönk.
du gjorde mig till ingenting.
jag förstår att du inte förstår.
för du förstod aldrig någonting.

men det är okej nu.
det känns bra.
fast att det fortfarande finns där inne.

alla fina ord gör mig jätte glad.
postat av: ellen

sjukt fint <3

2010-02-03 @ 20:42:16
URL: http://boomboombang.blogg.se/

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0