i'm like a bird, i only fly away

2010-05-19 @ 17:55:21
okej.. alltså. jag vet inte riktigt hur jag ska skriva detta. men, jag har tappat lite på bloglovin, (jättetråkigt) SÅ jag undrar om NI tycker att jag kan göra nåt som gör bloggen roligare eller så? skriv allt ni vill, om ni vill ha andra bilder eller ja, allt. snällaaa.
förövrigt idag, så har jag typ lärt mig lite på när vi två blir en, på piano, och myst med sofia i stan. ska snart få pussa på fillefjonken också! peace out

alla fina ord gör mig jätte glad.
postat av: matilda

du särskriver alla ord med jätte, det är jobbigt. jätte tråkigt tillexempel, jättetråkigt. annars tycker jag om din blogg himla mycket och den är himla bra

2010-05-19 @ 18:26:22
postat av: sofia

mm jag har också tänkt på särskrivningen, men det är ju ingen anledning att inte tycka om din blogg. jag tror att en blogg blir bäst när bloggerskan skriver om det hon känner för, och inte det läsarna vill ha. det är din blogg, på dina villkor och den är jättefin.

2010-05-20 @ 09:53:35
URL: http://implode.blogg.se/
postat av: Linn

jag håller med sofia. pressa inte fram något. din blogg är jättesöt. pop-söt.

det jag tycker mest om är dina fina citat från låttexter och dina kort. keep on

2010-05-20 @ 11:52:22
postat av: elin marnfeldt

haha sär skriver särskriver haha.

mer bilder på mig, så kommer du bli känd (nä)



puss på dig, i miss you

2010-05-22 @ 15:17:11
URL: http://marnfeldt.blogg.se/

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0