hjärta

2010-05-02 @ 23:05:44
detta kommer att bli en av dom texterna som jag försökt skriva så många gånger men aldrig lyckats med. jag vill ju så gärna förklara hur jag känner. jag är kär. det räcker inte att skriva det, för det känns liksom mer. men jag är kär. och jag känner mig så himla säker tillsammans med dig. jag tycker jätte mycket om när du är helt tyst och börjar pussa mig först på båda ögonen sen näsan, och sen munnen. det är jätte fint. och även om jag inte säger det så tycker jag det. nu kan jag lika bra skriva allt som jag någongång velat säga. förlåt för att jag börjar gråta ibland. det är aldrig pågrund av dig. det är bara mitt eget fel. du vet. rädd sådär. rädd för att förlora igen. kanske. tror jag. du gör mig så obeskrivligt glad och jag lever nog bättre med dig än utan. och när du ligger och somnar bredvid mig. och när du ler sådär busigt. och när du säger att jag är fin. och när du bara ligger tyst och tittar på mig.  jag älskar dig. det säger inte riktigt hur jag känner för dig (jag önskar att det fanns ett ord som beskrev) du är mycket bättre än håkan, min filip.

alla fina ord gör mig jätte glad.
postat av: Ebba

Allt det jag försökte säga till min pojkvän. Men nu är han borta. Jättefint.

2010-05-03 @ 07:56:33
URL: http://flaashback.devote.se
postat av: Emma

jättefint!

2010-05-03 @ 08:21:17
URL: http://emmawallgren.devote.se
postat av: m.

kärlek är så fint.

2010-05-03 @ 09:10:51
URL: http://carcrash.blogg.se/
postat av: elin

åh vad fint.

2010-05-03 @ 16:22:14
URL: http://enelinn.devote.se
postat av: LIFEISWHATYOUMAKEIT.

åh vad jag känner igen mig, fint.

2010-05-03 @ 17:48:29
URL: http://benniy.blogg.se/
postat av: cilla

alice, du fick mig precis att gråta. herregud. jättefint!

2010-05-03 @ 22:38:03
postat av: Anonym

sjukt fint!



jag önskar att fanns fler ord att ta till när inte ens meningen "jag älskar dig" räcker till.

2010-05-04 @ 18:38:02
postat av: lojs

<3

2010-05-04 @ 22:41:03
postat av: bell

det är så svårt när orden inte räcker till. när man tittar in i någons ögon och precis känner allting inom en, man vill bara känna dom ögonen på en för alltid.



jag har känt så mycket kärlek, så mycket som jag är så glad över. nu är det över i vartefall, men det har varit så underbart.



nu när jag läste detta inlägget kände jag bara att jag ville skriva en text till dig om hur det var då. jag vill bara dela det med dina läsare för dom förstår precis. och du, du är så bra. jag vill att du ska läsa det liksom.



tack, det var nog allt.

2010-05-05 @ 18:13:32
postat av: Anonym

fint skrivet...

2010-05-08 @ 21:52:13
postat av: linn

jättefint skrivet! gillade speciellt "förlåt för att jag börjar gråta ibland. det är aldrig pågrund av dig. det är bara mitt eget fel. du vet. rädd sådär. rädd för att förlora igen..." kände igen mig. ännu en gång, jättefint skrivet och du tar jättefina bilder dessutom!

2010-05-10 @ 16:44:50
URL: http://cecilialinn.blogg.se/

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0