summer days drifted away, to oh the summer nights

2009-10-04 @ 15:33:05

jag fryser, det är kallt. jag vill ha shorts, tunna linnen och glass. jag vill ha sommar.

alla fina ord gör mig jätte glad.
postat av: cillen

ÅHHH JAG VILL OCKSÅ HA SOMMAR OCH VÄRME, OCH STRÄNDER, OCH ETT SJUKT BRA TJEJGÄNG SOM SOLAR TILLSAMMANS OCH SMETAR PÅ TROPIC OIL ELLER VAD DET NU HETER, OCH SEN VILL JAG ATT ALICE SKA ÄTA SIN MATSÄCK DET FÖRSTA HON GÖR, VATTENMELON, OCH SEN SÅ VILL JAG SIMMA UT TILL FLOTTEN. OCH SEN SOLA LITE TILL. ÅHH, SOMMARRRRR.

2009-10-04 @ 18:29:34
postat av: JULIA

härlig med den ljusa sanden och havet som man kan glimta i bakgrunden :D svar: bullar är så gott! ;)

2009-10-05 @ 19:15:32
URL: http://juliasfotografier.blogg.se/

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0