i've got two tickets to iron maiden baby, come with me friday, don't say maybe.

2009-10-05 @ 21:27:50


i brist på något roligt att skriva så skriver jag ner massa onödigt.
jag är extremt mätt på potatismos. jag har innebandy match på söndag i vellinge. jag behöver nya kläder. jag lyssnar just nu på countdown med phoenix. jag är rätt så rädd för mina tre prov på fredag. imorgon ska jag in till stan. mitt lår gör ont. jag önskar att det var sommarlov och varmt igen. jag vill ändra om på mitt rum. ljungenskolan hade studiedag idag, jag saknar ljungenskolan. rosa och röd är mina favorit färger. håkan hellström är bäst. jag behöver skaffa ett jobb. jag minns när vi alltid tog godis från sommarboden. min klass är sjuk, och jag älskar den. det är extremt kallt ute. jag vill ha nya objektiv. jag vill väldigt mycket. om jag hade haft en ande i en flaska hade jag utnyttjat det MYCKET. jag har haft en hamster, som hette nisse. nu har jag en katt, som heter tusse. (han är tjock)  jag hoppade aldrig från skylten ute på piren i somras som jag lovade mig själv att göra. imorron slutar jag tidigt.  CAUSE IF YOU THINK LOVE WILL COME TOWARDS YOU LIKE A WARM SUMMERBREEZE, YOU GET YOUR HEAD AMONG THE CLOUDS AND YOU WILL NEVER BE FREE. YOU'LL SPEND MANY NIGHTS ALONE, I KNOW. jag längtar redan till helgen. spice girls är coolt. jag stör mig på att jag inte åkte till göteborg och såg håkan, som jag tänkte att jag skulle egentligen. röd och vit prickiga klänningar på små tjejer är gulligt. skratta är något av det bästa jag vet. jag tycker synd om alla de människor som döpts till gröt. jag kommer ihåg den tiden då man använde lunarstorm och det va coolt att ha pro. jag saknar att sitta på bilden och kolla på när fredrik skrämde de små barnen som skulle gå för att äta lunch. och på tal om fredrik, nu kommer jag skriva något som gör fredrik glad..så nu skriver jag det. malmö ff är skånes stolthet. (HAHAH) jag är sugen på att bada i ett sånt där klarblått hav och dricka drinkar med små paraplyn. min vän ida, hon sjunger fint. jag ska bli 100 år. oboy är gott. jag är fortfarande mätt på potatismos, och nu ska jag hoppa in i duschen. tack och hej.

bilden är från barcelona.


alla fina ord gör mig jätte glad.
postat av: elin

om VI ska bli 100 !!

2009-10-05 @ 22:06:53
URL: http://marnfeldt.blogg.se/
postat av: Anonym

tårögd. bästa alice :)

2009-10-05 @ 22:18:22
postat av: Anonym

inget om mig.........

2009-10-06 @ 19:08:30
postat av: Linnéa

uh fin bild :DD

2009-10-07 @ 14:02:58
URL: http://trashscissors.blogg.se/

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0