life's like an hourglass glued to the table

2009-08-10 @ 12:59:28

jag vaknade för en stund sen.
jag lyssnar på breathe med anna nalick. (jätte bra)
jag har fönstret öppet.
jag borde verkligen städa mitt rum. - som vanligt.
jag ska snart gå ner och äta frukost.
jag har världens finaste vänner.
jag börjar snart på gymnasiet.
jag tycker att det här lovet har gått för snabbt.
jag saknar ljungen.
jag önskar verkligen att min rosa mobil inte var vattenskadad.
jag sitter på mitt golv.
jag saknar min kise.
jag vill ha nya objektiv.
jag tänker på att kollagebilden över all denna text, har jag gjort med matilda och elin.
jag är på rätt så dåligt humör just nu.
jag ska sluta skriva, nu.

alla fina ord gör mig jätte glad.
postat av: elin

var är din kisekatt då?

2009-08-10 @ 14:04:34

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0