salem al fakir = bra

2009-08-18 @ 00:52:45

har haft en sjukt härlig dag, och kväll. först tjäna pengar. sen in till stan med ebbs, träffade tjejerna som börjat på borgar. dom verkade ha haft en bra dag, hihi. iallafall så åkte dom hem tidigare än oss, för vi skulle se salem. mötte upp dessie och ebba, åt thaimat, tittade i butiker och blablabla.. iallafall så gick vi och satte oss vid scenen ungefär en timme före, i fina sopsäckar eftersom det regnade. haha! sen kom salem, ah salem är ju så söt! och han är ju så bra! och han har skrivit på min arm, fräcktfräckt!  hihih, nu ska jag snart sova. skola om mindre än en vecka, gaaahh.
nattinatti.

alla fina ord gör mig jätte glad.

skriv någonting här:

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (bara jag som ser)

din fina blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0